Over Tiptop personeelsdiensten

Het naar je zin hebben op het werk is belangrijk. Niet alleen voor jou als medewerker, maar ook voor jou als bedrijf. Al sinds 2007 zetten wij de juiste kracht op de juiste plaats. TipTop Personeelsdiensten is opgericht onder de naam TipTop Werk. In de eerste jaren heeft TipTop Werk zich met name gericht op 65 plusser en facilitair personeel. Als zusteronderneming van TipTop Schoon heeft TipTop werk altijd de flexibele schil verzorgd die nodig is in een branche die veel seizoenspieken kent. Hierdoor was het ook makkelijk dat TipTop Werk en TipTop Schoon in het zelfde pand gevestigd waren.


De slogan van TipTop Personeelsdiensten is #werkenmoetleukzijn en wat ons betreft ligt daar ook de uitdaging voor zowel de werkzoekende als de werkgever. Ga op zoek naar die baan/werkgever die bij jou past en waar je voldoening uit haalt. Je  spendeert een heleboel tijd aan je werk, laten we er dan ook voor zorgen dat het werken leuk is. Andersom stellen wij de opdrachtgever ook de vraag, wat maakt werk leuk binnen jullie organisatie, wat doe je eraan om je mensen te werven, te binden en te behouden. In een periode zoals deze dat het vinden van goed personeel lastig is, moet je je als werkgever kunnen onderscheiden.


Inmiddels is TipTop Personeelsdiensten actief in de volgende branches: bouw, transport, administratief & commercieel, techniek, logistiek en productie. Door deze diversiteit aan branches en bijbehorende CAO’s hebben wij besloten om een samenwerking aan te gaan met een backoffice specialist, die ons ondersteunt met o.a. salarisadministratie etc. De samenwerking verzekert u dat Tiptop Personeelsdiensten BV altijd volgens de voorgeschreven richtlijnen binnen de flexbranche werkt en is het voor ons mogelijk om een nog hogere service en dienstverlening te kunnen garanderen aan onze kandidaten en opdrachtgevers. Op dit moment werken wij met 2 fte en daarnaast altijd een stagiaire. Wat ons drijft is binden en verbindingen maken, wij gaan altijd voor het beste resultaat.